תיקון מחשבים ניידים בנתניה

תיקון מחשבים ניידים
תיקון מחשבים ניידים

המחשב הנייד שלכם התקלקל ואתם תוהים אם כדאי לקנות חדש? המחשב הנייד חשוב לכם לצרכים אישיים או עסקיים ועלה לא מעט וזה די מצער, אך מוקדם מכדי להספיד אותו. יש לנו את כל הידע והניסיון בכדי להחזיר את המחשב הנייד שלכם לתפקוד מלא, בדיוק כמו פעם. תיקון מחשבים ניידים זה העבודה שלנו מזה 12 שנים.  מחשב נייד הינו פריט טכנולוגי עדין, מורכב ויקר למדי.  גם כיום וקיימות הרבה סיבות לכך שמשהו בו ישתבש. אם זה בשל נפילה או אולי בגלל שיבוש בדיסק הקשיח או חלקים אחרים. תיקון מחשב נייד שלכם יכול לחסוך כסף רב לעומת רכישה של מחשב החדש.

כשאתם באים אלינו לתקן את מחשב הנייד נא להביא גם את מטען של המחשב.

 

מחשבים ניידים מתקנים אצל מקצוענים

כשאתם בוחרים לתקן את המחשב הנייד שלכם ב- NextLab, אתם בוחרים במקצועיות, אחריות ומהירות. תיקון מחשב נייד במעבדה שלנו הוא בעל יתרונות רבים:

  • אנחנו מתקנים ואתם חוסכים – המחשבים הניידים ספגו הוזלות מחירים משמעותיות בשנים האחרונות. אך עדיין מדובר בציוד יקר למדי. בדרך כלל זול יותר לתקן מחשב נייד מאשר לקנות חדש. הדבר נכון ככל שהמחשב המקולקל יקר ועוצמתי יותר. אצלנו ניתן לתקן הכול: תיקון למחשב נייד, תיקון מסך, החלפת מקלדת, לוח אם. בנוסף אנו מטפלים בהחלפת  כונן DVD, כונן קשיח. תיקון מחשב  נייד עולה בדרך כלל פחות מחצי ממחיר מחשב חדש. התיקון כולל אחריות מלאה על העבודה והחלקים שהינם מקוריים או ברמה דומה.
  • שומרים על המידע  שלכם – אנחנו ב-  NextLab עושים הכול בכדי לשמור על המידע שלכם. במחשב הנייד אגור מידע יקר ערך שניתן בדרך כלל לחלץ ולהעביר למחשב אחר ולהחזיר למקומו לאחר התיקון. גם כאשר החלק המקולקל הינו הדיסק הקשיח שבו אגור המידע, עם קצת מזל וניסיון ניתן לבצע שיחזור נתונים חלקי או מלא. כשאתם מפקידים את המחשב הנייד שלכם לתיקון, דבר ראשון אנחנו מגבים את המידע שלכם ושומרים עליו. בסוף עבודות התיקון המידע מוחזר למקומו בדיוק איפה שהוא היה מקודם.
  • מתן מענה מהיר – הנוחות שלכם היא הכוח שלנו, שירות ללא תחרות. תיקון מחשבים ניידים זאת המומחיות שלנו, אבחון במעבדה מקצועית ותיקה עם צוות מיומן, ציוד בדיקה וחלפים מקוריים. יש הרבה מעבדות שמבצעות תיקון מחשבים ניידים, אנחנו עושים את זה גם מהר ועם אחריות. אנחנו מתקנים ואתם חוזרים לשגרה, עם המחשב שלכם והמידע מאורגן כמו שאתם רגילים. המפתח לשירות המהיר והיעיל שלנו טמון בגישה למגוון חלפים ומיומנות גבוהה. אנחנו חיים ונושמים מחשבים וגאדג'טים כבר למעלה מ-10 שנים וברשותנו כמות עצומה של חלפים למגוון דגמים של מחשבים ניידים.
  • פתרונות מקיפים לצרכים שלכם – אנחנו עושים הרבה יותר מאשר לבצע תיקון מחשבים ניידים,  Next Lab  הינה מעבדת אלקטרוניקה המספקת שירותים במגוון רחב של תחומים. אנחנו מתקנים סמרטפונים מכל הסוגים, לרבות גלקסי ואייפון. אנחנו מתקנים מכשירי ניווט ומסופונים יחודיים לעסקים. הטאבלט שלכם נפל ונסדק? אנחנו מחליפים מסכים לטאבלטים ואייפד וכן פותרים בעיות נוספות כמו החלפת סוללה ותיקון כפתורים שלא מגיבים.  MP3 ואייפוד, מכירת אביזרים נלווים לגאג'טים והחלפת סוללות. זה נוח כשיש לכם מקום שאפשר לסמוך עליו שיספק לכם פתרון מקיף לצרכי המחשוב, התקשורת והניווט במקום אחד לבית ולעסק.
תיקון מחשב נייד במעבדת נקסטלאב
תיקון מחשב נייד במעבדת נקסטלאב

אנחנו מתקנים הכל

המסך נשבר? החלפת מסך למחשב נייד

המחשב הנייד הינו רגיש למדי, ומספיקה נפילה אחד וזהו, הלך המסך. תיקון מסך למחשב נייד הוא אפשרי במצבים מסוימים, אך בדרך כלל עדיף לבצע החלפת מסך מלאה שכן המסך הינו חלק מורכב העשוי ממקשה אחת.  אנחנו ב- NextLab מחליפים מסכים למחשבים ניידים ומקפידים על חלפים איכותיים בלבד. כידוע על איכות משלמים, אנחנו מספקים מסכים איכותיים, כי אנחנו מאמינים שמסכים אלה נותנים לכם תמורה מלאה לכספכם. החלפת מסך הינה עבודה מורכבת ביותר ודורשת מיומנות וניסיון מרובים. ניסיון חובבני להרכיב מסך עלול קרוב לוודאי לפגוע במחשב הנייד ללא אפשרות לתיקון.

המחשב הנייד שלכם לא נטען?

יכול להיות שהגיע הזמן להחליף את שקע הטעינה. החלפת שקע טעינה הינה פעולה הדורשת מיומנות רבה. שקע זה הינו חלק קטן ולא יקר כלל וכלל, אך עליה וקוץ בה, הרכיב שוכן במעמקי המחשב ויש לפרק את המחשב הנייד לגורמים. התקנת שקע טעינה כוללת הלחמה עדינה וטעות קטנה עלולה לגרום לשריפת המחשב. לכל מחשב יש שקע טעינה משלו ויש צורך להתקין את השקע הנכון. החלפת שקע טעינה דורשת מיומנות גבוהה ביותר, כל טעות בהרכבה על ידי פעולה חובבנית עלולה לגרום לנזק נוסף ברכיבים אחרים.

תיקון רכיב טעינה על לוח אם של המחשב
תיקון רכיב טעינה על לוח אם של המחשב

המחשב הנייד לא נדלק?

יש הרבה סיבות היכולות לגרום לתופעה ואת רובן ניתן לתקן. להלן מספר דוגמאות נפוצות:

  • סוללה לא תקינה – סוללה שרופה או סתם גמורה עלולה לגרום לשיבוש בהספקת מתח למערכת והשבתתה במיוחד במקרה של קצר.
  • בעיות טעינה – מספיק ששקע טעינה נשחק או נשבר והמחשב מאבד את מקור הכוח שלו עד אשר הסוללה מתרוקנת. מטען מקולקל הינה סיבה נוספת ויחסית קלה לזיהוי וטיפול מהבחינה הטכנית וגם הכלכלית.
  • לוח אם לא תקין – הקושי לזהות את הבעיה הינו רב ורק ניסיון וציוד בדיקה מתקדם יכולים לבודד את הבעיה. מעבדה מקצועית כמו NextLab בעלת מיומנות מיומנת מספיק בכדי לבצע תיקונים על הלוח ולחסוך לכם הוצאות החלפת הלוח היקר יחסית.
  • מעגל טעינה – כשמו כן הוא, המעגל אחראי לספק את המתח המתאים בכדי להטעין את המחשב. לעיתים בשל נחשול מתח ברשת החשמל ובעיקר בחורף, מעגל זה עלול להישרף והמחשב מאבד את יכולתו לקבל אספקת כוח חשמלי.
  • מעגל הדלקה – המעגל האחראי לביצוע ההדלקה עלול להתקלקל הן בשל סיבות מכניות של כפתור הדלקה שחוק והן בשל קלקול אלקטרוני.

מחשב נייד מרעיש?תיקון טעינה במחשב נייד

זה מעצבן, עלול לקלקל את המחשב ופתיר:

  • מאוורר – זה קורה בדרך כלל בשל הצטברות אבק או התעייפות של המאוורר. לפני שאתם פונים למעבדה, תנסו לנקות עם שואב אבק. אם זה לא עזר, פנו אלינו ונסדר את זה. אוורור תקין של המחשב הנייד שלכם הינו חיוני לתפקודו.
  • דיסק קשיח – רכיב מכני עדין זה נשחק עם הזמן. יש לפנות אלינו בדחיפות לצורך שמירה על המידע שלכם.

המחשב נכבה שוב ושוב?

קרוב לוודאי שהמחשב התחמם ואת זה אפשר לראות באמצעות בדיקת טמפרטורה עם תוכנה ייעודית או על ה-BIOS למי שמכיר. החלפת מאוורר תפתור את הבעיה. אם זה לא הסיפור, אז קרוב לוודאי שהסוללות גמורות. צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון 09-8866037 ונדאג לתת טיפול מהיר ומסור למחשב הנייד שלכם.

החלפת מקלדת במחשב נייד במעבדת תיקונים Nextlab
החלפת מקלדת במחשב נייד במעבדת תיקונים Nextlab

תיקון מחשבים ניידים אינו משחק ילדים, גם עבור טכנאי מחשב מיומנים. הרכיבים הזעירים והדחיסות שלהם במארז הופכים כל דבר לאתגר. כמו כן לצורך תיקון נדרש ציוד בדיקה ותיקון מיוחדים כמו אוסילטור, זכוכית מגדלת, מברגים, פינצטות וכו'. טיפול לא מיומן במחשב נייד עלול בהחלט לגרור תקלות נוספות עד לכדי השבתתו המוחלטת. תביאו את המחשב הנייד שלכם למעבדה  בשד' גיבורי ישראל ונדאג שיחזור אליכם בריא ושלם. חשוב לנו שהמחשב הנייד שלך יחזור אליכם במהירות, לפעמים תוך מספר שעות.

אתם מוזמנים לבדוק מה אנשים כותבים אלינו. אלה תגובות אמיתיות.

נשמח לענות על כל שאלה