תיקון מכשירי שיאומי

תיקון כל התקלות של מכשירי שיאומי. כולל החלפת מסך שבור של XIAOMI ותיקון שקע טעינה. כל התיקונים מתבצעים אצלנו במעבדת נקסטלאב נתניה.

הטלפון או הטאבלט שלכם מבית שיאומי הפסיק לפעול ואתם זקוקים לפתרון מהיר? מכשיר שיאומי שלכם מכיל מידע חשוב ונחוץ לכם מאד. לכן אתם זקוקים למעבדה אחראית שתתקן לכן את המכשיר במהירות ותשחזר את המידע שלכם במלואו. אנחנו ב- nextlab מתקנים מכשירי XIAOMI במקצועיות רבה ושומרים על המידע האישי

רשימת דגמים של טלפונים מבית XIAOMI שניתן לתקן במעבדת NEXTLAB

  • Xiaomi mi3
  • Xiaomi mi4
  • Xiaomi mi5
  • Xiaomi Redmi Note 3
  • Xiaomi Redmi Note 4
  • Xiaomi Redmi Note 5

 

תיקונים למספר תקלות נפוצות

מכשיר שיאומי שלכם הוא חשוב ושימושי, בין אם הוא טלפון או טאבלט, ואתם רוצים לתת לו את התיקון הטוב ביותר עם חלקי החילוף האיכותיים ביותר. בדקו אם המעבדה בה אתם מפקידים את המכשיר שלכם לתיקון, הינה מקצועית ואמינה ואם אתם מקבלים אחריות על התיקון. את ההבדל

בין תיקון סביר לתיקון מושלם של התקלה מרגישים בשימוש.

  • החלפת מסך –  מתישהו זה קורה לכולם, המכשיר נשמט מהיד בהיסח דעת, נופל ונסדק או אפילו נשבר. מדובר בתיקון פשוט אך אפקטיבי, לכן כדאי להקפיד על האיכות והמהירות של התיקון. אצלנו ב- nextlab תוכלו ליהנות מחלפים מקוריים ותיקון בזמן קצר.
  • תיקון כפתור הפעלה – נדרש כאשר כפתור ההפעלה נשחק, ואינו פועל. לאחר זמן מסויים. הכפתור הזה פשוט נשחק ויוצא מכלל שימוש ואפילו מלכלוך המצטבר עליו. התיקון אינו לוקח זמן רב, וב – nextlab תוכלו לקבלו בחזרה בהקדם.
  • תיקון שקע טעינה – לפעמים מרב השימוש שקע טעינה של XIAOMI יורדת מהלוח אם של המכשיר. מסיבה זאת שיאומח מאבד את היכולת הטעינה. מהות התיקון שקע טעינה היא הלחמת כל הרגליות של השקע בחזרה ללוח אם של השיאומי.

כמובן שברוב המקרים תיקון מכשיר XIAOMI עדיף על קניית מכשיר חדש, עם כל הסיבוכים הכרוכים בכך. כאשר אתם משאירים את הטלפון או הטאבלט לתיקון במעבדה מוסמכת ואחראית אתם יכולים ללכת בראש שקט ולדעת שנוהגים במכשיר שלכם במקצועיות ולשביעות רצונכם.

תיקון מכשירי שיאומי
תיקון מכשירי שיאומי בנתניה

איתכם ובשבילכם

אנחנו בטוחים שתמשיכו להיות מרוצים גם זמן רב לאחר התיקון, ולכן אתם נהנים מאחריות מלאה. הטכנאים המקצועיים שלנו יתנו למכשיר שלכם את מלוא תשומת הלב הנדרשת בכדי שיחזור אליכם שלם ותקין, עם חלפים באיכות גבוהה. מי שמתבייש מתייבש, התקשרו אלינו למספר 09-88-66-037

ונחלוק אתכם את הידע שלנו ותזכרו שהמכשיר שלכם בידיים טובות.

בנוסך לתיקוני שיאומי אנחנו גם מבצעים תיקונים לסלולריים אחרים כמו תיקון אייפון , סמסונג, לנובו.

נשמח לענות על כל שאלה