מחשב כף יד HTC Touch Diamond – כעת בדגם המשופר.

ברגע שתראו את מחשב כף היד (תקשורתן – הוא משולב סלולר) תתרשמו משינוי ממש מרענן שנעשה בעיצוב הדגם החדש של היהלום. היהלום השני מעוצב בצורה הרבה יוצר חלקה, טביעות האצבע של המשתמש בו לא יישארו בו "דבוקים" והכי חשוב – הוא יהיה אינטואיטיבי הרבה יותר.

HTC מצאו דרך חדשה ומרעננת לנהל את יומני שיחות הטלפון שאנחנו עושים, את אנשי הקשר ואת היומן בצורה אינטואיטיבית יותר. כעת הם מבטיחים שלא "תחששו" לנסות למשוך הודעת דוא"ל במהלך שיחת טלפון או סתם בפגישה בבית קפה. כעת, הכל יזרום בצורה טובה ונעימה יותר. והכל תחת כיפת WM6.1.

עובדה שאין לחלוק עליה, היא שאנחנו רוצים מסך כמה שיותר גדול, במכשיר כמה שיותר קטן. בגרסת הדיאמונד2 HTC הגדילו את המסך עד לגודל של 3.2 אינטשים (0.4" נוספים לעומת הדגם הקודם), בלי להגדיל את גודלו של המכשיר. עם המסך החדש, מקבלים תחושה של מסך גדול, עם איכות מעולה. צפייה בתמונות, סרטונים וגלישה באינטרנט מעולם לא נראתה טוב כל כך במכשיר הדיאמונד.

HTC Touch Diamond 2HTC Touch Diamond 2

תוספת נחמדה נוספת הינה חריץ ההרחבה לכרטיסי זיכרון MicroSDHC וב-HTC למדו כנראה לקח לגבי קיבולת הסוללה, כי הדיאמונד 2 יגיע אלינו עם סוללה בקיבולת 1100mAh במקום ה-900mAh הענייה שביהלום הראשון.
בנוסף, קיימים בגרסה הזאת פיצ'רים מוכרים וחדשים, כמו חיישן תנועה G, מקלט רדיו FM וזום דיגיטלי לתמונות וגלישה בדפדפן האינטרנט.
"היהלום השני" יגיע אל בעליו עם מצלמה אחורית 5 מגה פיקסל, ממשק TouchFlo (כמו בכל דגמי משפחת ה-Touch). המעבדה של המכשיר הקטנטן הזה הוא של
Qualcomm מסוג MSM7200A בתדר של 528 מגהרץ. זיכרון פנימי? יש לו חצי ג'יגה ROM וRAM- פנוי של 288MB.

מאפיינים נוספים:

תדרים HSDPA/WCDMA 900/2100 MHz
Quad-band GSM/GPRS/EDGE
Europe/Asia: 850/900/1800/1900 MHz
קישוריות: Bluetooth 2.0 A2DP + Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g
מקלט GPS מובנה.
גודל:107.85 X 53.1 X 13.7 מ"מ.
משקל: 117.5 גרם (כולל סוללה)

אביזרים למכשיר HTC DIAMOND2 בחנות nextor

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *