שאלות ותשובות נפוצות במעבדת התיקונים nextlab

> פריצת אייפון במעבדה

במידה וקיימת פריצה לאייפון, במעבדה ניתן לקבל שירות של פריצת המכשיר. התשלום עבור ביצוע הפריצה הינו עבור השירות בלבד ולא על השימוש ו/או התקנה של תוכנות המבצעות את פעולת הפריצה של המכשיר. ניתן אף לבצע פריצת המכשיר בעצמכם בבית לרב ללא כל תשלום, אך מומלץ לעשות את זה רק אם אתם יודעים בדיוק איך לבצע את התהליך מבלי לגרום נזק למכשיר.
מומלץ להתעדכן בבלוג שלנו על מנת לקבל מידע מדוייק ועדכני אודות פריצת מכשירי אייפון.

> אודות מעבדת nextlab – תיקוני אייפון, מחשבי כף יד ונגני iPod

מעבדת nextlab ויבואנית האביזרים למחשבי כף יד nextor מקיימות שיתוף פעולה חדש וחסר תקדים. המעבדה מצויידת באמצעים החדישים ביותר ובטכנאים שהוכשרו במיוחד על מנת לאפשר תיקון עד לרמת הרכיב, דבר המוביל להקטנה משמעותית של עלות התיקון ללקוח. במקביל, נקסטור מאפשרת לקהל הלקוחות להנות מהמגוון הרחב ביותר בארץ של אביזרים למחשבי כף יד ונגני אייפוד, תוך שמירה על רמת מחירים הכי אטרקטיבית ונוחה בישראל.

> כמה זמן עליי לצפות שיימשך תיקון iPhone שלי?

לפי הנסיון שלנו בתיקון מכשירי iPhone, זמן התיקון עלול להיות בין כמה שעות בודדות ועד ליום עבודה אחד. חשוב לזכור שישנם תיקונים פשוטים יותר ותיקונים מסובכים יותר. בנוסף, יש לזכור את זמן הבדיקה שלאחר התיקון – אתם בוודאי לא תרצו לקבל את מכשיר הiPhone שלכם בחזרה מתיקון ללא בדיקה מקיפה על ידי טכנאי.

> אילו מכשירים ניידים אתם מתקנים?

אנו מציעים שירותי תיקונים לאייפון, תיקון מחשבי כף יד מכל הסוגים, תיקון מכשירי GPS, וכמובן, תיקון נגני אייפוד.

> יש לי תקלת במכשיר כף יד. איך אני יודע אם זאת בעיית תוכנה או חומרה?

בדרך כלל, אם המכשיר לא עבר נזק פיזי כמו מכה, נפילה, לחיצה וכו', מומלץ מאוד לבדוק ולפסול בעית תוכנה. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לגבות את כל המידע של המכשיר בכרטיס זיכרון SD, ולבצע אתחול קשיח למכשיר (hard reset או clean-boot). לאחר כיול ועלייה של המכשיר, בלי לשחזר את הגיבוי, יש לבדוק אם הבעיה חוזרת. כמובן שאם הבעיה חוזרת פסלנו בעית חומרה. אם הבעיה לא חוזרת, סביר מאוד להניח שהבעיה היא בתוכנה כלשהי, ושחזור הגיבוי תשחזר גם את הבעיה…

> האם ניתן למסור מכשירים לתיקון ישירות במעבדה ולהמנע מהמשלוח?

ניתן להגיע אל כתובתינו בשדרות גיבורי ישראל 20, אזור התעשיה החדש נתניה (ליד איקאה) על מנת למסור את המכשיר לתיקון, אך אם אין ביכולתך להגיע אלינו, קיימת האפשרות של איסוף והחזרה של המכשיר אל כתובת הלקוח באמצעות חברת המשלוחים UPS העומדת לרשותנו בכל ימות השבוע (למעט ימי שישי) בתוספת תשלום. ניתן גם לשלוח את המכשיר באמצעות דואר שליחים (פרטים על כך בסניף הדואר הקרוב אליכם).
אנו מציעים משלוח חזרה של מכשיר לאחר תיקון בדואר רשום ללא תשלום.

חשוב: על אחריות בעל המכשיר לבצע גיבוי של כל המידע והתוכנות המותקנות במכשיר, שכן בהגיעו של המכשיר אל המעבדה, ייתכן ונהיה חייבים לפרמט ולמחוק את זיכרון המכשיר.אין אנו יכולים לקחת אחריות של המידע השמור בזיכרון המכשיר שנמסר לתיקון.

> איך אני מבצע גיבוי של אייפון?

מאוד קל לבצע גיבוי לאייפון: מחברים את מכשיר האייפון שלכם באמצעות כבל USB למחשב שלכם, ופותחים את תוכנת הסנכרון iTunes. קליק ימני על אייקון המכשיר שלכם בעמודההשמאלית ובחירה ב"Backup" תבצע גיבוי של אנשי הקשר, SMS, יומן, תמונות שצולמו במצלמת האייפון, ונתונים והגדרות שונים. (אין גיבוי למוזיקה).

> מהן עלויות התיקון והבדיקה של מכשיר במעבדה?

הלקוח יכול תמיד לראות את עלויות התיקונים לפי המחירונים המוצגים באתר, אך לבל נשכח שלא ניתן לחלוטין לספק את העלות התיקון המדוייקת, לפני שהמכשיר נבדק ביסודיות במעבדה. עלות בדיקת המכשיר הינה 99 ש"ח כולל מע"מ. מחיר הבדיקה מקוזז מעלות כל תיקון. זאת אומרת, במידה ומבוצע התיקון הנדרש למכשיר, עלות הבדיקה לא תחוייב.

+ אם הלקוח מחליט לתקן את המכשיר – לא יחוייב עבור עלות הבדיקה. (ובנוסף יתאפשר משלוח חזרה בדואר רשום אל הלקוח ללא תשלום).
+ אם לאחר בדיקת המכשיר במעבדה הלקוח מחליט לא לתקן את המכשיר – הלקוח יחוייב בעלות בדיקה ובנוסף עלות משלוחים.
+ במקרה של רצון לתקן המכשיר מצד הלקוח, אך אי יכולת של המעבדה לפתור התקלה – הלקוח לא יחוייב על הבדיקה ועל המשלוח חזרה.

> תוך כמה זמן אפשר לתקן את המכשיר שלי?

תיקון אייפון, מחשב כף יד או נגן אייפוד במעבדה שלנו מתחיל ומסתיים בדרך כלל עוד באותו יום העבודה. כמובן שזה תמיד תלוי בסוג התקלה, בסוג המכשיר, בעומס העבודה על הטכנאים וכו'. אך לרב, תיקונים שמתקבלים בבוקר יוחזרו אל לקוח לפני הסגירה של המעבדה בערב בשעה 19:00.
תיקונים שמתקבלים בימי שישי, יוחזרו ללקוח ביום ראשון שאחריו.
בנוסף, קיים אצלנו שירות VIP המאפשר ללקוח לקבל את המכשיר מתוקן תוך שעה עד שלוש שעות. שירות זה כרוך בתשלום נוסף והוא ניתן רק לאחר שהמעבדה מאשרת שהיא מסוגלת לבצע את התיקון בפרק זמן המבוקש.

> אם התיקון הדרוש לי לא מופיע באתר, זה אומר שאתם לא מתקנים כאלה תקלות?

בהחלט לא. אומנם האתר שלנו מתעדכן באופן שוטף, אך טרם הספקנו להכניס ולפרסם באתר את המגוון הרחב של טיפולים ותיקונים שאנו מבצעים למכשירים ניידים. בנוסף, מדי יום אנו מוסיפים יותר ויותר שירותים ותיקונים שאנו מתנסים ולומדים לבצע בצורה מקצועית ואחראית.

לכן, אם ביצעת חיפוש באתר ולא הצלחת למצוא את המחיר/מוצר אותו חיפשת, לחץ/י על הכפתור הנ"ל על מנת ליצור עימנו קשר.
כל שעליך לעשות, זה להשאיר לנו את הפרטים שלך עם דגם המכשיר והתקלה ואנו נחזור אליך תוך זמן קצר.
כאן המקום להזכיר שבאתר קיימים מאות פריטים שונים וייתכנו טעויות במפרטים, בסטטוסים או במחיר שלהם.

> היכן מורידים את הגרסה העדכנית ביותר של ActiveSync?

ActiveSync זהו שמה של תוכנת הסנכרון בין מחשבי כף יד מבוססי windows mobile או pocket PC לבין מחשב PC שולחני או מחשב נייד עם פלטפורמה של ווינדוז.
לפני שמחברים את כבל הUSB ומנסים לסנכרן, יש להוריד ולהתקין את התוכנה אתר מייקרוסופט

> האם יש תוכנות סנכרון אחרות חוץ מתוכנת ActiveSync של מייקרוסופט?

קיימות עוד תוכנות שמבצעות את אותם הפעולות של ActiveSync. ביניהם ניתן למצוא את TrueSync המאפשרת לסנכרן גם מכשירי פאלם, גם עם Outlook וגם עם Lotus Notes.
בנוסף, קיימת Companion Link המאפשרת לסנכרן את המחשב כף יד עם הPC באמצעות Outlook, Outlook Express, GoldMine, Lotus Organizer, TeleMagic Schedule ועוד…

> אלו מכשירים אתם יודעים לתקן?

אנו מתקנים את כל סוגי המכשירים הניידים הקיימים. אנו מתמחים בתיקון אייפון (iPhone), טיפול במחשבי כף יד, נגני אייפוד ומכשירי סמארטפון המשווקים בישראל, אירופה, ארה"ב והמזרח.
באופן יומיומי אנו מטפלים במותגים מוכרים מאוד בישראל, מותגים כמו Apple iPhone, HTC, מיו (Mio), אסוס (Asus), אייפק (HP IPAQ) ו-Dell. ומותגים פחות מוכרים בישראל, מכשירי שהגיעו לישראל בייבוא עצמי, כמו Dopod, O2 ,T-MOBILEועוד.
כל מלאי חלקי החילוף שלנו הינו מקורי – מלאי הח"ח שלנו מיובא על ידינו בלבד. הלקוח שלנו נהנה ממוצרים מקוריים בלבד ובמחירים הכי משתלמים.

> הבאתי מכשיר GPS מחו"ל. אתם יכולים לפתוח לי אותו כדי שאני אתקין תוכנה שהורדתי?

בשום אופן לא. אנחנו לא עושים דברים בלתי חוקיים ולא מעודדים שימוש בלתי חוקי בתוכנות.

> הבאתי מחשב כף יד משולב סלולר מחו"ל והוא נעול. אתם יכולים לבצע SIM FREE?

בהחלט כן. אנו יכולים לבצע פתיחה לכל רשתות הסלולר GSM (סים פרי) לרב מחשבי כף היד המובאים מחו"ל.
בנוסף, אנו יכולים לגייר מכשירים שהובאו בשפה אחרת, כגון ספרדית, צרפתית, גרמנית וכו', ולהפוך אותם לאנגלית ולעברית.

> איך אני מסנכרן את מכשיר הפאלם (Palm) שלי עם המחשב?

כל שעליך לעשות על מנת לסנכרן מכשיר פאלם עם מחשב PC, זה להצטייד בכבל סנכרון המתאים למכשיר הפאלם שברשותך, ותוכנת הסנכרון של פאלם בשם Palm Desktop HotSync. לחץ כאן להורדת התוכנה.

> יש לי תקלת במכשיר כף יד. איך אני יודע אם זאת בעיית תוכנה או חומרה?

בדרך כלל, אם המכשיר לא עבר נזק פיזי כמו מכה, נפילה, לחיצה וכו', מומלץ מאוד לבדוק ולפסול בעית תוכנה. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא לגבות את כל המידע של המכשיר בכרטיס זיכרון SD, ולבצע אתחול קשיח למכשיר (hard reset או clean-boot). לאחר כיול ועלייה של המכשיר, בלי לשחזר את הגיבוי, יש לבדוק אם הבעיה חוזרת. כמובן שאם הבעיה חוזרת פסלנו בעית חומרה. אם הבעיה לא חוזרת, סביר מאוד להניח שהבעיה היא בתוכנה כלשהי, ושחזור הגיבוי תשחזר גם את הבעיה…

> אהבתי את השירות שלכם. היכן אוכל להשאיר לכם פידבק?

על מנת לתת לנו הצעות שיפור, מכתבי הערצה, תלונות וכמובן ברכות של רבנים, שלחו לנו במייל לכתובת cs @ nextlab.co.il (ללא רווחים) או דרך עמוד "צור קשר" או כמובן דרך עמוד הפייסבוק שלנו. אנו אוהבים לקבל ביקורות בונות ונהנים ליישם אותן בשביל הלקוחות המרוצים שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *