אייפון – יתרונות וחסרונות מפי Nextlab

היום, לרוב האנשים יש אייפון, ויהיה קשה יותר למצוא מישהו עם טלפון מיושן. אבל האם כמות האנשים שיש להם אייפון מעידה על כך שמדובר במוצר מושלם? כמובן שלא, וגם לאייפון יש יתרונות וחסרונות.

כאשר האייפון הגיע למחוזותינו, כל חובבי הגאדג'טים עמדו על רגליהם ורצו לרכוש את המכשיר. מלבדם, רוב הישראלים חיכו קצת זמן כדי שהמחירים יהיו סבירים יותר. נכון להיום, כמות האנשים שיש להם את המכשיר החכם הזה היא גדולה בהרבה לעומת כמות האנשים שיש לכם מכשיר מיושן. אבל האם זה אומר שהאייפון נקי מכל אשמה? כמובן שגם לו יש יתרונות, כמו יכולת להתמצא בקלות בשטח, וחסרונות, כמו הרגישות שלו שמובילה לביצוע תיקון אייפון לעתים תכופות.

יתרונות
בעולם כמו שלנו, שבו הטכנולוגיה מפותחת באופן חסר תקדים, אנשים צריכים להתאים את עצמם למצב החדש, וזה נכון גם במובן המנטלי והמחשבתי וגם באביזרים ובכלים שמשתמשים בהם. מי שלא רוצה להיות כמו הסבים והסבתות שלו, שמתקשים עם טכנולוגיה פשוטה יחסית, כדאי שיישאר עם היד על הדופק ויתעדכן בכל מה שחדש. האייפון בהחלט מביא לשולחן את שיא הטכנולוגיה, ולכן כדאי לפחות להתנסות בו לתקופה קצרה.
אחד הדברים הכי משמעותיים שהאייפון הביא איתו הוא הגישה לאינטרנט בצורה פשוטה ומהירה, ועם שמירה על גרפיקה ברמה הכי גבוהה. האייפון הפך את החיים שלנו לנוחים ויעילים יותר, בפרט כשאנחנו בדרכים. בין היתר, אנחנו יכולים להתמצא בקלות בדרכים, למצוא בתי עסק ואנשי מקצוע בקרבתנו כשאנו צריכים אותם ועוד.

חשוב לציין שהאייפון גם מצליח למלא את ה"חורים" שנוצרים במסגרת זמן מסוימת עקב שעמום. לצורך הדוגמא, אדם שצריך לנסוע באוטובוס לבדו יכול דרך האייפון לראות טלוויזיה, סרטים או סדרות, לגלוש באינטרנט ועוד. יש רק בעיה אחת…

חסרונות
אחד החסרונות הגדולים של האייפון הוא אורך החיים של הסוללה, שהם קצרים מאוד. הסוללה של האייפון נגמרת מהר משום שאנחנו משתמשים בו לגלישה באינטרנט וצפייה בסרטים, סדרות, קליפים וכדומה, כמו שציינו קודם לכן.

חסרון נוסף הוא הרגישות והעדינות שלו. אפשר לכסות אותו עם כיסוי מיוחד, ואפילו לכסות את המסך, אבל זה לא מבטל את העובדה שכל נפילה שלו על הרצפה יכולה לפגוע בו. אם לא בפלסטיקה או בחומרה, אז לפחות במסך. במקרה כזה, צריך שירות תיקון אייפון כדי להשיב את הטלפון למצב הקודם שלו.
ובהקשר זה, החיסרון הכי בולט של האייפון הוא התלות שאנחנו מפתחים בו. הטלפונים הישנים יותר לא היו נהרסים כל כך בקלות, וכשכבר היו מתקלקלים והיינו צריכים לשים אותם במעבדת תיקון, זה לא היה סוף העולם. עבור משתמשי אייפון, תיקון המכשיר הוא טרחה עצומה והרס של כל שגרת היום. אין ספק שנוצר קשר תלותי לא בריא, שבעיקרו נגרם לא בגלל השימוש בו כמכשיר טלפון רגיל, אלא בגלל ההתעסקות בו בדברים אחרים כשאנחנו בדרכים.

בדף של תיקון אייפון תוכלו לקבל יותר מידע מפורטת על סוגי תיקונים שאנו מבצעים

נשמח לענות על כל שאלה