החלפת מסך לגלקסי 4 (סמסונג גלקסי אס 4)

זה רגע לא נעים כשמתברר שיש שבר או סדק במסך של הסמרטפון שלנו. המכשיר הקטן והאלגנטי הזה בא אתנו לכל מקום ומכיל את כל הקשרים שלנו עם אנשים, התמונות והמוזיקה שמלווים אותנו בנאמנות. כשמסך של סמרטפון נפגע, כדאי בדרך כלל לעשות מאמץ בכדי לשקם אותו, במיוחד נכון הדבר לגבי החלפת מסך לגלקסי 4 האיכותי והאמין. זה לא פשוט לבחור מעבדה שתבצע את התיקון, את העבודה כדאי לתת למעבדה איכותית שניתן לסמוך עליה שתבצע עבודה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. מעבדה שתבצע זאת בזמן סביר, עם חלפים טובים וכמובן במחיר השווה לכל נפש. אנחנו בNextLab-, יודעים לתת פתרון אפקטיבי לבעיות הטכניות לסמרטפונים, הכוללות בין היתר תיקון והחלפת זכוכית לגלקסי 4.

המסך נשבר או נסדק, מה זה אומר?

החלפת מסך לגלקסי 4

החלפת מסך לגלקסי 4 בהחלט אפשרית ומשתלמת מבחינה כלכלית – עד 50% חיסכון מהעלות. המסך מורכב ממספר שכבות פונקציונליות ובכל שבר או סדק יש לבדוק קודם אילו שכבות נפגעו. להלן שכבות המסך מהחוץ לפנים:

  1. זכוכית הגנה – זה השכבה החיצונית, שכבת הגנה "טיפשה" מזכוכית, יחסית זולה לרכישה ועלות התיקון שלה היא מינימלית.
  2. טאצ' – שכבת מגע זו כבר אופרציה אחרת. רכיב אלקטרוני רגיש זה מתחבר בפלאג ללוח האם של הסמרטפון וכל פגיעה, גם הקטנה ביותר, מוציאה אותו משימוש. כידוע אין שום תועלת בסמרטפון ללא טאצ'. הרכיב יקר יותר מרכיב ההגנה וכמובן דורש מיומנות טכנית רבה בהתקנה.
  3. מסך תצוגה – זה בעצם מסך תצוגת ה-LCD . החלק הזה הינו היקר ביותר מבין רכיבי המסך והרגיש מבניהם. בדומה ל-LCD  רכיב זה מתחבר ללוח האם של הסמרטפון, יש לבחור את החלף הנכון וכמובן נדרש ניסיון רב בהתקנה.

ראיתם סרטון מגניב להחלפת מסך לגלקסי 4 ב YouYube ואתם רוצים לנסות.

אתם סקרנים ויש לכם ידי זהב, מעולה! אך לצערנו אתם בדרך להשמדת הסמרטפון שלכם. יש צורך בידע רב ובניסיון עשיר לתיקון זכוכית לגלקסי 4 ואת אילו יש לנו בשפע. החלפת זכוכית לגלקסי 4 הינה עבודת שען עדינה וגם אם רכשתם ערכת כלי תיקון ב EBAY, סביר להניח שקיבלתם ציוד מינימאלי מפלסטיק, באיכות ירודה שלא יעשה חסד עם הגלקסי 4 שלכם.

  • מיומנות וניסיון – שברתם, נפל בורג קטנטן ונעלם או שהמסך לא נדבק כהלכה? תשלמו!
  • רכישת חלפים מתאימים – קניתם חלקים לא מתאימים? תשלמו!
  • רקע טכני – זה לא עובד למרות שעשיתם בדיוק מה שנאמר לכם? תשלמו!

תיקון זכוכית לגלקסי 4 בזול זה מפתה, אפשר למצוא בקלות זכוכית זולה באינטרנט, אבל הידיים, הזמינות, הניסיון והאחריות שווים כל שקל. יש תמיד למי לפנות: מהירות הביצוע, האמינות והמקצועיות מבטיחים לכם חזרה מהירה לשגרת החיים הרגילה, עם גלקסי 4 שלכם.

מקבלים תמורה מלאה עבור עלות תיקון השווה לכל נפש

אחרי שהחלפתם מסך לגלקסי 4 שלכם וקיבלתם אותו בחזרה לידיכם, מובטח לכם שתשכחו את כל הטרוניות. התגובה המושלמת של המכשיר למגע היד שלכם, תהיה בדיוק כמו זו שאליה אתם רגילים. הזכוכית הנקייה והחלקה ללא אף שריטה תהיה נעימה למגע, כאילו רק כרגע קניתם מכשיר סמרטפון חדש. מסך התצוגה יישאר כשהיה, גם בטאצ' לא ניגע, הכל מקורי, למעט מסך הזכוכית השבור. החלפת הזכוכית לגלקסי 4 מבטיחה לכם עלות מינימאלית עבור התיקון. אך גם אם מתברר שיש צורך להחליף חלקים נוספים כמו מסך או טאצ' כמובן שנבצע זאת עם חלפים איכותיים ומקוריים.

אנחנו במעבדת סלולרית נקסטלאה מצעים שרותי תיקון אייפון, סמסונג, שיאומי0

צרו אתנו קשר למספר  09-8866037 עוד היום ונוכל להחליף לכם את המסך בגלקסי 4 וזאת בעלות השווה לכל נפש והכי חשוב באחריות שתחזיר לכם את השקט ותשמור לכם על הכיס.

נשמח לענות על כל שאלה