תודה רבה לצוות. לאחר שאורנג' טענו שהמסך של ה Galaxy S2 שלי טוטאל לוסט ושבמסגרת האחריות אני "זכאי" למכשיר מחודש בהשתתפות עצמית של 900 ש"ח "בלבד" ומחיקה של כל הנתונים הגעתי ל NextLab של ראדיק בכדיי לגבות את הנתונים לפני מסירת המכשיר. לשמחתי, לא רק שהחבר'ה המקצוענים במעבדה גילו שניתן לתקן את המכשיר ושהתקלה לא היתה במסך, תוך שעה המכשיר והנתונים בו חזרו אלי במצב מצויין ועל הדרך חסכתי הרבה מאוד כסף. בנוסף הבנתי שבמעבדה של אורנג' שמרחו אותי שלושה ימים כלל לא בדקו את המכשיר, אחרת היו רואים שהתקלה אינה במסך. שוב תודה לראדיק ולצוות המקצועי שלו על הביצוע, הנכונות והשירות המצויין. כל הכבוד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *