החלפת מסך לאייפון 8 – שלא יעבדו עליכם

הנה כל מה שצריך לדעת על החלפת מסך לאייפון 8 וכל המידע שצריך כדי לדעת מתי הטכנאים עושים את העבודה בצורה הנכונה ומתי לא.

כך תדעו שהעבודה מתבצעת בצורה מקצועית וכי המחיר שגובים מכם הוא בגדר הסביר.

כמעט כל מי שיש לו אייפון 8 מכיר את הסיטואציה שבה המכשיר נופל על הרצפה או מקבל מכה חזקה וברגע זה המסך של המכשיר נשבר או נסדק. כמו כן, בהרבה מקרים המסך נשאר שלם, אך התצוגה שלו לא עובדת כראוי או שאינה עובדת כלל. במקרה זה, החלפת מסך אייפון 8 היא פעולה נחוצה. בעקבות הביקוש הרבה לתיקון זה, ולאור העובדה שכמות האנשים שמשתמשים באייפון 8 היא גדולה מאוד, מדובר בשירות תיקון נפוץ ונגיש לכולם בכל רחבי הארץ.

בחירת המעבדה הנכונה

כידוע, יש היום הרבה מעבדות שמציעות שירותי תיקון לאייפון 8, לרבות החלפת המסך של המכשיר. כמו כן, כמו בכל תחום אחר, ידוע שיש מעבדות שרק מתיימרות לעשות את העבודה, ולכן חשוב לבחון את המעבדות היטב ולבחור את האחת הנכונה שבה החלפת מסך לאייפון 8 תתבצע בצורה המקצועית והטובה ביותר.

בעיות נפוצות במסך של אייפון 8

מסך של אייפון 8 יכול להישבר, וזה נחשב לדבר שבשגרה בקרב כל מי שלא מגן על המכשיר שלו ולא משתמש בו בצורה הראויה. אין ספק שכואב לראות נזקים פיזיים במסך של האייפון, בין אם מדובר במסך הפנימי ובין אם בזכוכית החיצונית, וכמובן שקשה ליהנות מהמכשיר כשהמסך פגום, וגם אם מדובר ב"כתמים" כלשהם שאינם לכלוך שאפשר לנקות.

תיקון המסך לאייפון 8

החלפת מסך למכשיר אייפון 8 כוללת כמה שלבים. השלב הראשון הוא כמובן הגעה למעבדה, וכאמור, חשוב לבחור מעבדה מקצועית ואמינה. אופציה אחרת, במקום להגיע למעבדה באופן אישי, היא להזמין שירות שליחים של המעבדה, במידה והיא מציעה את השירות הזה.

כאשר המכשיר במעבדה, המסך שלו נבדק היטב. במעבדה מפרקים את המכשיר ומרכיבים מסך חדש. פעולה זו נמשכת בערך שעה, ולאחר מכן מקבלים את המכשיר כמו חדש. יש לשים לב לאופן שבו החלפת המסך מתבצעת, ולשים דגש על שקיפות מלאה במהלך העבודה.

מבחינה טכנית, יש לזכור שמסך אייפון 8 או 8+ מורכב מ 3 שכבות, ולכן לא פשוט לפרק אותו. לשם כך, משתמשים במכשיר מיוחד. בשל המורכבות, מדובר בפעולה שאינה זולה, ומומלץ לשלם קצת יותר בידיעה שהעבודה מתבצעת היטב בידיים מיומנות ומקצועיות. המחיר כמובן משפיע גם על איכות המסך שמרכיבים במקום זה שנהרס, ויש לבדוק את העמידות של המסך החדש.

לסיום, יש לציין כי החלפה של מסך אייפון 8 לרוב כרוכה בתשלום נמוך יחסית למשל לעומת תיקון מסך גלקסי 9 ולכן מי שיש לו אייפון 8 יכול להיות רגוע ברגעים שבהם המסך נהרס. ולמרות זאת, חשוב לתת למכשיר הגנה, ובפרט למסך.

ישנם המון מעבדות בהתעסקות בתיקון אייפונים אך מומלץ לסמוך על מעבדות תיקון עם וותק

נשמח לענות על כל שאלה