האייפון הפך למכשיר סלולארי פופולארי ומבוקש מאוד.

הטכנולוגיה שלו מתקדמת בצעדי ענק ולעתים קרובות מתבצעים שדרוגים למערכת ההפעלה שלו. יחד עם השדרוג, יכולות להיווצר תקלות או בעיות שונות.

הנה מידע בנושא עדכון המערכת ותיקון שלה בעת הצורך.

הסמארטפונים כבשו אל ליבם של כל אזרחי המדינות בעולם המערבי.

היכולות הטכנולוגיות שיש להם אומנם מסובכות עבור דורות קודמים, ורבים מהם גם לא רואים בהן טעם, אך המכשירים החכמים שיפרו את חיינו מקצה לקצה.

בין הסמארטפונים הקיימים היום בשוק, האייפון הוא ככל הנראה הפופולארי ביותר, ומעת לעת מערכת ההפעלה של אייפון עוברת שדרוגים.

כאשר יוצאת מערכת הפעלה חדשה ואפילו כאשר המערכת הקיימת מבצעת עדכון כלשהו, יכולות להתרחש מגוון בעיות או תקלות במכשיר, אותן אפשר לפתור במעבדות לתיקון אייפון ועל ידי טכנאים מקצועיים בתחום. הנה לדוגמא, יש מקרים שבהם עדכון מערכת ההפעלה של אייפון מתבצע באופן אוטומטי מבלי שהמשתמש מעוניין בכך, וחוויית השימוש שלו במכשיר נפגעת  במידה רבה. חשוב לזכור שעדכונים של מערכת הפעלה קיימת או מערכת הפעלה חדשה לגמרי יכולים להיבדק בצורה הטובה ביותר רק במבחן האמת כאשר הם מגיעים  לקהל הרחב, ועל כן תקלות או בעיות הן חלק מהמציאות של משתמשי האייפון.

הטיפול בבעיות של עדכון מערכת הפעלה קיימת או הורדה של מערכת הפעלה חדשה צריך להיעשות באופן ידני.

מהותן של תקלות תוכנה באייפון

חשוב להבחין בין תקלות פיזיות לבין תקלות תוכנה של האייפון. כאשר רכיבים של האייפון נשברים בשל מכה או נפילה, התיקון של האייפון כרוך בהחלפה של אותם רכיבים ולמעשה מדובר בתקלות חומרה. כל התיקונים הפיזיים הם תהליך מהיר ופשוט עבור טכנאים מקצועיים מהתחום. כאשר מדובר בתקלות תוכנה, התהליך הוא אחר, ובכל מקרה הטיפול במכשיר באשר לתוכנה שלו מתבצע במקרים אחרים לגמרי מאלו הקשורים להיבט הפיזי של המכשיר.

במקרים מסוימים, הפעילות של המכשיר אינה תקינה לא בגלל בעיות בחומרה, אלא התוכנה שלו. לפי הצורך, ניתן לבצע עדכון של תוכנת ההפעלה וזה יפתור את הבעיה. אבל יש מקרים שבהם הבעיה מורכבת יותר.

עדכון מערכת ההפעלה באופן ידני

בכל מערכות ההפעלה של האייפון, העדכונים נותנים למכשיר יכולות רבות וגבוהות יותר, וכלל הם נועדו לטפל בבאגים שונים, אך הם יכולים ליצור את התוצאה ההפוכה לגמרי, כלומר ליצור באגים במכשיר. בדרך כלל הבאגים מתרחשים כאשר ישנה אי התאמה בין המכשיר לבין מערכת ההפעלה שמותקנת בו, שכן המכשיר ישן ולא תואם את דרישות מערכת ההפעלה.

כאשר רוצים לעדכן מערכת הפעלה, או לחילופין למנוע עדכון, אפשר לגשת לתפריט ההגדרות של המכשיר ומשם לשלוט בכל מה שקשור לעדכונים. יש לוודא שהמכשיר מחובר לרשת אלחוטית ולמקור חשמל.

במידה ורוצים עדכון והורדה של מערכת הפעלה באופן המיטבי, מומלץ לקחת את המכשיר אל מעבדת תיקון אייפון מקצועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *