ה-Touch HD הינו מכשיר חדש מבית HTC עם עיצוב בהחלט מדהים, שלוקח את מערכת ההפעלה של Windows Mobile קדימה אל השלב הבא. זהו מכשיר כף היד נאה עם מסך איכותי בעל רזולוצית VGA ובעל יכולות טכניות לא מדהימות.

עיצוב:
ליצרן HTC יש הסטוריה של עשיית מכשירים בעלי מראה רציני למגזר העסקי, שלא תמיד משאירים לנו רושם חיובי על פי מראם החיצוני. אבל ה-Touch HD הוא באמת יפה. כל מה שציפינו לו בדגם הקודם של HTC Touch אבל לא זכינו לקבל, מתקבל כעת בדגם החדש של ה-Touch HD וזה נראה ומרגיש מצויין!
לא כבד מדי ולא קל מדי, מכשיר ה-Touch HD הינו בעליו הגאים של מסך מגע VGA ענקי שנמצא יותר מגיב בחיוב מאשר כל הדגמים הקודמים, והוא בהחלט מעולה בזמן צפייה בוידאו ובתמונות.
מכשיר ה-Touch HD הינו דק כמו ה-iPhone 3G ונכנס בקלות לכל כיס. למזלנו, הפעם חסכו לנו ב-HTC את הצורך במתאם לאוזניות הרגילות, ושילבו במכשיר שקע אוזניות סטנדרטי בקוטר 3.5 מ"מ.
הצורך במתאם לאוזניות הרגילות, ושילבו במכשיר שקע אוזניות סטנדרטי בקוטר 3.5 מ"מ.

מאפיינים:
למרות שהיינו רוצים שה- Touch HD יריץ מערכת ההפעלה של אנדרואיד, כמו ה-Tmobile G1 של HTC, עלינו להסתפק הפעם המערכת ההפעלה של מייקרוסופט, הלא היא ה-WM 6.1.
אומנם ממשק ה TouchFLO הינו הנסיון של HTC לעשות את מערכת ההפעלה WM לנוחה יותר לשימוש בלי הסטיילוס, אלא רק באמצעות האצבעות, אבל עדיין התחושה היא שחסר בו משהו והוא לא מושלם, ועדיין, חייבים להשתמש מדי פעם בסטיילוס על מנת לבצע כמה מהמשימות על מסך המגע.
איפה שקיבלנו חווית שימוש מהירה וחזקה יותר מבעבר, היה בעת שימוש בדפדפן ה-Opera עם חיבור ה-3G. זה הזכיר לנו מאוד את השימוש בדפדפן במכשיר ה-iPhone.
למכשיר יש יכולות מעולות בשימוש שיטות הHSDPA, WIFI ו-GPS, דבר שמשפיע לטובה בעת מתן ציון למכשיר. ה- Touch HD מאפשר למשתמש להשאר מחובר בכל מקום.
השימוש של הGPS עם תוכנת הGoogle Maps בהחלט מרשים, בנוסף לכך שהמסך נותן תצוגה מרהיבה ברזולוציית ה-VGA שלו, ובגודל 3.8”.
מצלמת ה5 מגה פיקסל המושלבת בגב המכשיר, אינה מרשימה כמו שחשבנו, האיכות שלה נופלת בהרבה מההתרשמות הכללית שלנו מהמכשיר, בנוסף "שכחנו" ב-HTC להוסיף פלאש למצלמה, כך שצילומים בתנאי תאורה חלשים פשוט בלתי אפשריים כמעט.

ביצועים:
לפי נתוני היצרן, אורך חיי הסוללה במצב שינה (stand by) כאשר ה3G דלוק הינו של כ-680 שעות ובמצב שיחה לא יותר מ-420 דקות. בבדיקתנו נעשה שימוש במודול הGPS וה-HSDPA, והסוללה סיימה יום שלם בלי צורך בטעינה. נתון זה יימצא מעודד לבעלי מכשירים קודמים (כמו ה-Kaiser).

מסקנה:
היינו רוצים להגיד שזהו מחשב כף היד המושלם, אבל כנראה שהדרך עוד ארוכה כי מערכת ההפעלה של WM משולבת עם ממשק הTouchFLO 3D עדיין לא הגיעו לביצועים המקסימלים, ועדיין יש עוד הרבה מה לבקש. אך בכל זאת, לא נקלקל את החגיגה, ונגיד שזהו מכשיר מעולה עם ביצועים טובים למדי.
אם לא איכפת לכם להשתמש מדי פעם בסטיילוס אנחנו בהחלט ממליצים על המכשיר הזה. כי בשורה התחתונה, זהו אחד המחשבי כף יד משולבי סלולר הטובים ביותר שיוצרו עד כה. בנוסף, הוספת דברים קטנים כמו חיבור האוזניות הסטנדרטי, ומסך מגע המגיב מצויין למגע המשתמש, אלה הם סימנים שהאנשים ב-HTC באמת מקשיבים למשובים של לקוחותיהם.
עם מכשיר ה-Touch HD קיבלנו חווית שימוש טובה הרבה יותר מאשר עם מכשיר הTouch Diamond, וכולנו תקווה שבגרסאות הבאות נקבל גם מקלדת חומרה, וכמובן, לא יזיק להמשיך לשלב את מערכת ההפעלה של Android.

בעד: עיצוב דק, מסך גדול, תקשורת HSDPA, יכולת WIFI, GPS מובנה, שקע אוזניות 3.5 מ"מ סטנדרטי.
נגד: ממשק המשתמש של ה-TouchFLO  עדיין לא כל כך ידידותי למשתמש.

דעה אישית:
מכשיר ה-HD הינו המכשיר המשובח ביותר שיצא מבית HTC עד כה, מכשיר דק עם מסך כל כך גדול ואיכותי. אך לא רק המראה שלו מהמם, גם הביצועים שלו. חבל מאוד שהוא לא מגיע גם עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *