Mio משיקה את 'מיו מאמין' – מכשיר GPS לציבור הדתי והמסורתי

חברת Mio Technologies השיקה בישראל  את מיו מאמין, מכשיר GPS ייעודי לציבור המסורתי-דתי, השומר תורה ומצוות. המכשיר הייעודי פותח במשך כשנה והוא מציע פתרון כולל ועשיר לשומרי מסורת הן בתחום הניווט והן בתחומים מגוונים אחרים של אורח החיים המסורתי. המכשיר הייעודי יוצע בשלושת דגמי סדרת Moov החדשה: 200, 300 ו-360. המכשירים ישווקו על ידי רונלייט, נציגתה הבלעדית של Mio בישראל כבר במהלך חודש פברואר. 

מערכת הניווט של המכשיר כוללת אלפי נקודות עניין חשובות לשומר המצוות וביניהן: כ-2,000 מסעדות כשרות וכשרות למהדרין (אין בבסיס הנתונים כל מסעדה שאיננה כשרה) 3,360  בתי כנסת, 280 מקוואות, מעל 300 מוסדות חינוך דתי, 460 בתי קברות, 200 מקומות קדושים ועוד. ניתן להציג נקודות עניין בחתכים שונים ולנווט בקלות ליעד שנבחר פשוט באמצעות לחיצה אחת עליו.  

בנוסף לניווט מיועד המכשיר לספק פתרון כולל לאורח החיים של שומרי המצוות ולשם כך כוללת המערכת את התכנים הבאים, שכל שומר מצוות זקוק להם בכף ידו:

ברכת הדרך : טקסטואלית וקולית
ברכת המזון : בשתי גרסאות נפרדות – אשכנזית וספרדית
תהילים : בחלוקה לפי ימים
סידור : שחרית, מנחה וערבית  (חלוקה נוחה למקטעים)
לוח שנה עברי : כולל זמני כניסת ויציאת השבת

זוהי בשורה חדשה לקהל של שומרי מצוות בישראל המבקשים פתרון ייעודי ומתאים לאורח חייהם. הוכח כבר כי ניתן להתאים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאורח החיים המסורתי ולשמור על מלוא היכולות שלה, ללא כל פשרות – וכך נעשה בתחום ה-GPS . מהיום יוכל המשתמש המסורתי והדתי ליהנות ממכשיר GPS ייעודי המכיל נקודות עניין עשירות ומפורטות בהתאם לצרכיו ולמנהגיו. לצד הניווט הקפידו במיו לשלב מגוון רחב של תכנים שעשויים להיות לעזר לשומר המצוות מעלות השחר ועד צאת היום.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *