שירות השליחויות שלנו מגיע לכל נקודה בארץ
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
להורדת טופס התיקון:
בפורמט DOC | בפורמט PDF
שימו לב: אין לשלוח מכשירים שנרטבו! במקרה כזה, יש להגיע עצמאית אל המעבדה עוד באותו היום – מקסימום עד לאחר 24 שעות.
לחץ כאן לצפיה בעמוד שאלות ותשובות
תיקון במעבדה – שאלות נפוצות
איך זה עובד?
1. מורידים ומדפיסים את טופס משלוח מכשיר לתיקון (אם אין לך מדפסת, שולחים הטופס בדוא"ל או בפקס).
2. עוטפים וממגנים המכשיר המיועד לתיקון, מכניסים לקרטון קטן או מעטפה מרופדת בצירוף הטופס.
3. שולחים אלינו את החבילה באמצעות דואר מהיר אקספרס, דואר שליחים או עם שליח UPS מטעמנו.
4. אנו יוצרים קשר עם בעל המכשיר ומודיעים לו על אבחון התקלה ומחיר התיקון המדוייק.
5. לאחר התיקון אנו יוצרים שוב קשר, מחייבים באמצעות כרטיס אשראי עבור התיקון ושולחים בחזרה אל הכתובת המצויינת בטופס התיקון או לכתובת אחרת שבעל המכשיר רוצה.
כמה זמן התיקון נמשך?
בדרך כלל, התיקונים מבוצעים עוד באותו היום. לכן, כל התהליך של משלוח-תיקון-החזרה בדרך כלל אורכים כ-3 ימי עבודה. כאשר התיקון זה יום אחד, וכל משלוח לכל כיוון נמשך בדרך כלל יום אחד.
יש אחריות על התיקון?
כמובן! כל התיקונים והחלפים מכוסים במסגרת אחריות של המעבדה. מסכי LCD ומסכי מגע נמכרים עם אחריות של שלושה חודשים מיום ההתקנה. סוללות ליטיום למחשבי כף יד ונגני אייפוד נמכרות עם אחריות לשישה חודשים, ושנה אחריות אם ההתקנה תתבצע במעבדה שלנו.
בנוסף, כל תיקוני המעבדה כגון: הלחמות, כפתורים, רמקולים ורכיבים פאסיביים מלווים ב-6 חודשי אחריות.
תוכנות, מערכות הפעלה, רומים וכד' אינם נמכרים עם אחריות, אלא אם נכתב אחרת במפורש, ובמקרה כזה, האחריות תהיה מבית התוכנה בלבד, ולא מהמעבדה שלנו.
כמה זה עולה?
כל המחירים המוצגים באתר הינם של החלקי חילוף והאביזרים כולל התקנה או הרכבה של טכנאי במעבדה שלנו.
עלות העבודה של המעבדה משתנה בין תיקון לתיקון. מכיוון שאין לנו אין שום דרך לדעת את עלות התיקון המדוייקת של מכשירך, מבלי לבדוק אותו אצלנו במעבדה ועל מנת לתת לך את השירות הטוב וההוגן ביותר, עלינו לבדוק במעבדה את מכשירך טרם הצעת המחיר עבור התיקון.
האם מקבלים חשבונית על התיקון?
בוודאי! כל מוצר שנמכר באתר או בחנות שלנו, וכל מכשיר שתוקן במעבדה מוחזר ללקוח בצירוף חשבונית מס. הלקוח תמיד יכול לבחור על שם מי תהיה החשבונית.
לשלוח מכשיר כל כך יקר בדואר?
מנסיוננו, אין בכלל מה לחשוש, חברת דואר ישראל מפעילה שירות של דואר שליחים ודואר אקספרס מבוטח. שנים אנו עובדים בשיטה הזאת ללא תקלות.
אם בכל זאת אינך מעוניין לשלוח את המכשיר באמצעות חברת דואר ישראל, עומד בפניך האפשרות לשלוח את המכשיר אלינו באמצעות איסוף של שליח UPS מטעמנו מכתובתך והחזרתו אחרי התיקון בצירוף חשבונית משולמת בכתובת מגוריך או מקום העבודה שלך.
שירות המשלוחים של UPS פועל בימי א' עד ה' ותיאום האיסוף והמסירה נעשה ישירות עם UPS ולא דרכינו. כל משלוחי UPS הינם "מהיום למחר" ומשלוחים מיום ה' יימסרו ביום א'.
האם אפשר לשלוח כל מכשיר לתיקון?
בהחלט לא. אנא צרו איתנו קשר טלפוני טרם משלוח כל מכשיר לתיקון. אנו לא נקבל מכשירים אשר נרטבו, פורקו במקום אחר (מרכז שירות שאינו מוסמך או מוכר על ידינו), או מכשירים שניסיתם לתקן בבית ללא הצלחה.
איך אתם שולחים את המכשיר המתוקן בחזרה אליי?
אנו שולחים את המכשיר אליך בחזרה כברירת מחדל בדואר רשום. אך אם נתבקשנו אחרת, נפעל בהתאם להוראותיו של בעל המכשיר.
באילו מקומות בארץ מבוצע האיסוף והחזרה של מכשיר כף יד המיועד לתיקון במעבדה עם שליח של UPS מטעמכם?
אנו מציעים שירות טכני מקצועי ושירותי מעבדה לבעלי אייפון ומחשבי כף יד מכל נקודה בארץ.
באמצעות שליחי UPS העובדים איתנו, ניתן לשלוח מכשיר אייפון או מחשב כף יד לתיקון מכל מקום בארץ.